can you lie next to her and give her your heart?

Fredag. Helg. Loooovvleeyy.
Dagen har hittills bestått av jobb, sen på hallen å cykla, handla och nu lite sofftime. Klockan 6 är det middagsdags med brudarna hos Emme, sweet!
Behöver väl inte egentligen nämna hur kallt det är, alla vet ju redan. Men nånstans mellan -30 och minus -35 är det iallafall. Idag har solen lyst också, och då är det ju ändå otroligt vackert ute. Men lite för kallt för att faktiskt vara ute, man är ganska glad att man får sitta inne hela dagarna och titta ut på det vackra vinterlandskapet som finns utanför fönstret.
Ringde iallafall bovärden idag också, så vaktmästarn var förbi och vädrade elementen och det var visst också så att ventilen som sitter ovanför fönstret var trasig, det är därför det blåser in så mycket. Så förhoppningsvis blir det fixat inom kort! Har dessutom bokat en tid till veckan hos en sjukgymnast för att kolla upp min hälsena som jag har haft problem med nu den senaste månaden, får se vad det ger. Känner mig iallafall duktig som har tagit tag i saker idag. Haha

Nu ska jag nog ta och packa väskan inför helgens äventyr innan vi beger oss till emmmee.

Håll tummarna för oss ihelgen! :)

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0