cause its you i'm thinking of, its you i'm thinking of

Tisdag. Ännu en dag till ända. Skönnnt.
Träningen ikväll innehöll mycket mjölksyra, men det kan ju va skönt det med. Eller inte just för stunden, men efteråt.

Det mest intressanta för dagen är att jag har varit hos en sjukgymnast för att kolla upp min hälsena. Och den var ju inte riktigt som den skulle. Så nu är behandling påbörjad, ska dit en gång i veckan för stötvågsbehandling (be mig inte förklara, men det gjorde iallafall ont, kändes ungefär som när man tattuerar sig). Nu ett tag framöver så blir det heller ingen löpning eller hopp eller liknande, och helst inga promenader heller. Tråkigt, men jag hoppas verkligen att den ska bli bra så fort som möjligt så det är ju bara att lyda. Jag menar, snart börjar ju fotbollssäsongen, då måste man ju vara fit for fight!

Nej, nu ska jag faktiskt krypa ner under täcket och ringa min pojke. Det bästa annars är ju att jag snart får träffa han. Åh, som jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0