don't tell me if i'm dying, 'cause i don't wanna know

Måndag. Ny vecka och tillbaka i Piteå. Har haft en helt underbar helg. Som vanligt när jag får vara med mitt hjärta så mår jag som bäst. Då är jag hel, helt enkelt. I vilket fall, kom hem till Åsele runt halv 6 på tordagskvällen, hann träffa min älskling i ungefär en halvtimme innan han skulle iväg på övning. Då gick jag istället till min kära mor och åt middag och myste med henne ett par timmar. Sen åkte jag och hjärtat till min fina pappa och drack kaffe och surrade ett tag (okej, jag drack inte kaffe - men dom gjorde..) Sen åkte vi hem och bara myste, helt klart efterlängtat! Fredag började med sovmorgon tillsammans med underbaraste, sen åkte vi och gymmade. Sen blev det dusch, käk och packning innan vi drog iväg till Vilhelmina. Väl där drog vi och handlade och sen blev det gomidda, bara jag, André och Charlene, mys! Sen blev det till å fixa sig, innan vi drog till Micke och senare vidare till hotellet. Blev en ganska lugn kväll, men trevligt ändå :) Lördag klev vi upp nångång efter 10, käkade frukost, klädde på oss och for och hämtade skotern. Åkte till OK och mötte upp några vänner till andré vid 11 och sen for vi ut. Va ute och körde, grillade och hade det allmänt underbart i ett par timmar. Tillslut blev vi dock rätt frusna och åkte hem. For förbi en sväng hos min söta mormor och hälsade på. Sen åkte vi hem och tog ett långt, underbart skönt bad så att man tillslut fick upp värmen i kroppen igen. Käkade sedan återigen gomiddag innan det var dags att göra sig i ordning igen. Gick först till Jocke, sedan till nån kille som hette Jörgen som hade fest. Där det visade sig vara jag och 9 killar, kul.. haha Sen vidare på nån annan fest och slutligen till hotellet. Va jättemycket folk där, dansade och hade faktiskt riktigt kul! Igår gatt jag kliva upp redan vid 10, då min buss upp hit till piteå gick 10.55. Va gode sliten, det kan jag säga. Men egentligen en perfekt dag att åka buss i 7 timmar på, då jag sov bort nästan hela resan. Träningen igårkväll behöver jag väl egentligen inte säga så mycket om. Tur det var fler än jag som kände sviter av lördagen. hehe Dagen har inte varit speciellt bra. Har haft en fruktansvärd huvudvärk hela dagen, varit yr och smått illamående. Åkte hem tidigare från jobbet och la mig och sov i tre timmar. Blev ingen träning ikväll heller för min del, är ruggigt sliten. Blir en tidig kväll ikväll och förhoppningsvis är man en ny människa imorgon. Imorgon är det förövrigt alla hjärtans dag. För en gångs skull så skulle man ju kunnat haft någon att fira dagen med, men min kärlek är ju ändå alldeles för långt bort, så vad spelar den dagen för roll? Aja, det blev ett enormt långt inlägg det här känner jag, och bara en massa text. Men aja. Nu ska jag typ, käka lite mango och bara fortsätta soffläget resten av den här kvällen. Bye.

Kommentarer
Postat av: Svea

Styckesindelning Clara ;)

2012-02-13 @ 20:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0