friday, i'm inlove

Fredag. Finväder. Helg. Åh, så underbart.
Sitter just för tillfället i soffan och tjuväter lite fredagsgodis. Mummmmaa.
Idag är en rätt så bra dag. Mår betydligt bättre än igår, som var en riktig skitdag. Har jobbat som vanligt, packat trunken inför morgondagen, handlat lite frukt och godis för ikväll och varit ute på en promenad i det undebara vädret tillsammans med min kära syster. Ikväll blir det en riktig systerkväll, känns hur mysigt som helst.

Imorgon 06.30 går bussen från LF upp till Kallax för att sedan ta flyget ner till Arlanda. Därefter fortsätter vi med buss ner till Linköping och matchdags 14.30. Idag känner jag mig faktiskt laddad för att åka och spela match, trots att jag bara tränat en gång den här veckan, så det känns ju positivt. På söndag 13.00 tar vi oss an Segeltorp i huvudstaden. Bara 5 matcher kvar nu innan ett förhoppningsvis väntande slutspel. Kommer bli spännande det här. Ni kan ju som vanligt hålla en tumme eller två för oss om ni vill! :)

Nu ska jag gå in i duschen och sen blir det fortsatt mys med världens bästa syster :)


weheartit

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0