Hold on to that feeling, yeah

Tänkte prova på att blogga från mobilen! Sitter just nu på bussen påväg hem till Åsele, första stoppet blir i Skellefteå där jag ska byta buss till Lycksele och sen därifrån till Åsele då! Har åkt ganska precis en timme snart och ska vara hemma 17.30 så det är inte så farligt dryg resa iaf.

Gårdagen var späckad, med jobb, träning, städ, tvätt och slutligen middag med brudarna. Men det var en bra dag och framförallt kvällen var toppen, som vanligt! :)
Men nu är jag som sagt påväg hem för att tillbringa helgen mestadels i Vilhelmina tillsammans med världens bästa kille :) men jag är i Åsele först ikväll och imorgon förmiddag så jag hinner träffa min kära mor och far lite också :)

Nej men det var nog allt. Har kommit till Skellefteå nu, så väntar på att nästa buss ska gå, det är drygt 10min tills dess. Tror bestämt att jag ska sova ett tag nu, är trött plus att det är ett perfekt busstidsfördriv! :) haha

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0