i'm not gonna miss you anymore

Tisdag. Solen skiner. Det är helt underbart härligt ute. Skulle mest av allt bara vilja gå ut och gå och njuuuuta av det härliga vädret. Men kan man det? Nej. För då har man en jävla hälsena som förstör allt. Suucckkk. Menmen, inte så mycket att göra åt det. Jag älskar i vilket fall vädret. Våren är påväg. Uuunderbart!

Jobbet idag gick ganska riktigt dåligt, men jag orkar inte bry mig så mycket om det. En sväng förbi biblioteket och även ica, sen hem. Ett nytt handtag har gått sönder på våran bil, nu på förardörren. Kanske inte direkt det smidigaste, men andré har iaf beställt ett nytt och förhoppningsvis hinner det komma innan han åker upp hit på fredag så han kan fixa det när han kommer hit! Tur man har en handyman, det säger jag ju ;)

Nu ska vi göra lite käk, så det är klart lagom i tid till 90210 ;) sen blir det träning ikväll som vanligt!

Förövrigt vill jag bara säga välkommen hem till Sverige världens bästa Therese, i miss u!

Kommentarer
Postat av: therese

tack kära vän! jag saknar dig också..PUSS

2012-02-28 @ 16:53:53
URL: http://theresesandstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0