i'm so happy, i'm so glad that i've met you

Tisdag. 14 februari. Alla hjärtans dag.
Hade skrivit om dagen, men allt försvann och jag orkar inte skriva om det med tanke på att det var totalt ointressant. En vanlig tisdag, precis som alla andra. Ungefär lika jävlig huvudvärk som igår, men ikväll tänker jag försöka träna ändå. Det är ju viktiga matcher till helgen så det känns som att man bör försöka köra på så gott det går.

Annars så har jag med hjälp av min mor fixat en liten grej till min älskling som han får när han kommer hem ikväll från Umeå. Han har ju nämligen varit och klarat lastbilskortet idag, han är ju bäst min man! :)

Nej nu blir det till att börja fixa lite käk, se lite 90210 och sen iväg på träning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0