it's coming over you, it's coming over me

Torsdag. 23 februari. Dagarna flyter på. Solen har precis tittat fram. Det är endast några minusgrader och jag känner att idag är en ganska bra dag.

Gårdagskvällen var som vanligt jättebra, god mat, tårta, prat och mys. Gick hem glad. Glad över att ha fått träffa och lära känna sånna bra brudar :)

Idag har jag jobbat som vanligt, och sen varit hos sjukgymnasten. Bara akupunktur på schemat idag, vilket även innebär en eftermiddagspowernap, inte mig emot ;)
Kom hem för en liten stund sedan och nu blir det bara soffhäng fram till middagen, självklart med en timme avsatt för 90210! Ikväll är det träning som vanligt och jag är laddad!

Imorgon kommer papi upp hit och stannar mest troligt ända tills nästa helg, ska bli mysigt att ha han här :) han är förövrigt nere i övik ikväll och ser på modo-skellefteå, inte alls avundsjuk, nejdå....

Nämen, allt för nu. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0