sometimes the sun shines brighter than before

Fredag. Åh underbara fredag. Så grymt härligt med helg!

Sitter just nu i soffan, fredagsmys med pappa och syster som gäller. Underbart! Om en liten stund börjar the voice och sedan har vi hyrt en film - "bridesmaids". Har velat se den länge, men inte tagit mig för, så jag hoppas den är bra!

Dagen har annars bestått av jobb, åkte sen på hallen och cyklade, ut till sjukgymnasten för omtejpning av min fot/häl inför helgen, for sen en sväng på stan med syster. Köpte lite nya trosor på HM och Gina, blev sen en oplanerad pratstund på Nodo med brudarna vilket var väldigt trevligt :) sen stutligen lite reashopping på Ur&Penn, kom hem med 3par örhängen, en ring och ett armband, totalt 100spänn! Åkte på coop och handlade och sen Hemmakväll och hyrde film. Gomiddag och sen nu soffläge då. En bra fredag, precis som den ska vara :) Förutom att jag saknar mitt hjärta alldeles jättesupermycket. Som vanligt.

Imorgon är det Leksand hemma i LF som står på menyn, 15.30 är klockslaget. Laddddaaaa!

Annars så, trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0