i'm head over heals for you baby

Onsdag. Vaknade imorse, precis som tidigare dagar denna vecka, med en fruktansvärd huvudvärk direkt väckarklockan ringde, så jag bestämde mig faktiskt för att inte gå till jobbet idag. Så har tillbringat hela dagen hemma tillsammans med min kära sjukling till syster. Lite kvalitetstid tillsammans som faktiskt inte är så dumt. Även om det hade varit bättre om det hade varit av någon annan orsak än att vi är sjuka, men ändå. Har ju världens bästa syster!



Nu ska jag fortsätta soffhänget och se 90210, ikväll är det middag hos Sara som gäller. Kan va bra att komma sig ut lite och göra något annat än att bara ligga i soffan!

Annars så är det sju underbara månader tillsammans med hjärtat idag, kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0