sometimes it suddenly doesn't feel so bad

Torsdag.
Det är kallt ute. Typ riktigt kallt. Rättare sagt exakt -25,1 just nu. Och det värsta är, att ju kallare det är ute ju kallare blir det här inne i lägenheten. 19,3 just nu. BURR. Och det går inte att skruva på mer värme på elementen, eftersom dom styrs automatiskt. Dessutom är det nån typ av vädringssak ovanför ett av fönstren i vardagsrummet som inte har nåt "skydd" eller vad man ska säga (lite svårt att förklara) men i vilket fall så blåser det in luft utifrån rakt in rummet där hela tiden. Tror faktiskt att jag måste ta och ringa bovärden imorgon, för det här håller ju helt enkelt inte.
Bilen mår inte heller bra i den här kylan, speciellt inte när den står på jobbet hela dagarna utan motorvärmare. Växelspaken är som svårflörtad när man ska köra då, minst sagt. Dessutom lossnade glaset i vänstra sidobackspegeln imorse. Ska kolla med Stefan imorgon på jobbet om det går att fixa, annars har jag ju min handyman hemma i åsele som tur är!

Annars så vann Piteå igår mot Löven efter förlängning, rolig match och viktiga poäng!

Ikväll är det fys och is som gäller som vanligt. På lördag åker vi ner till Stockholm för match mot AIK lördagkväll och Ormsta på söndag. Två viktiga matcher och flera otroligt viktiga poäng att hämta!

Nu ska jag se färdigt 90210 färdigt och sen gå och göra lite käk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0