Why did you have to wait, to find me?

Onsdag. Solen fortsätter skina och även idag är en bra dag. Sånna dagar gillas, då det mesta känns bra, även om det inte är på grund av någon särskild anledning!
Har hittills jobbat och varit hos sjukgymnasten för min eftermiddagspn! Skämt och sido, för behandling av hälsenan samt akupunktur, powernapen är ju bara en bonus ;) hehe
Sitter just nu och chillar, karin har typ fixat all tvätt och pappa städade lägenheten innan idag, så jag kan verkligen säga att jag lever i lyx! Senare ikväll kommer brudsen på middag :)

Igår när jag hade lite att göra satte jag mig och läste igenom gamla blogginlägg, typ från ifjol vid den här tiden, ganska kul faktiskt! Man glömmer så himla fort! Såhär i efterhand så får man också ett annat perspektiv på saker, och ibland så längtar jag tillbaka till det liv man hade då, fastän man i det läget längtade till något helt annat. Det är ganska tokigt faktiskt, hur dålig man är på att leva i nuet och njuta av det man har för stunden. Alltid finns det något mer eller något annat som man önskar sig. Och än hur många gånger man säger åt sig själv att bli bättre på det, så lär man sig aldrig. Aldrig riktigt helt och hållet iallafall. Men å andra sidan är det väl också bra, man ska inte nöja sig med för lite heller, man ska ha mål att sträva efter i livet också! Oj, nu känner jag att jag svävade iväg lite från ämnet. I vilket fall, så är jag ganska glad att jag har bloggen och skriver i den. Det är ganska kul såhär efteråt att kunna titta tillbaka på sitt liv och sina tankar som man hade då.

Annars så tänkte jag faktiskt bjuda på en bild på hur jag ser ut idag (hör och häpna, jag bjuder på en bild!! Har inte varit mycket av den varan på slutet, i know..) men i vilket fall, mest för att jag kände mig sådär lite vårig idag, och det passade bra med både vädret och mitt humör idag :) förövrigt så gillar jag mina nya örhängen som jag har på mig, röda fjädrar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0