can you lie next to her and confess your love?

Torsdag. Oj, nu är det nära. Brraaa.

Gårdagskvällen med brudarna blev som vanligt bra, maten blev god också så det var ju tur!
Dagen har hittills bara bestått av jobb, möte med jobbet om lite förändringar och sånt, en snabb handling, packning inför helgen samt käk. Om en stund bär det av på hallen för fys och is. Sen så är det verkligen snart fredag. Underbart.

Imorgon jobbar vi fram till elva, sen sätter vi oss i bilen mot underbara Åsele. Kan säga redan nu att jag inte kommer att blogga något under helgen, jag kommer definitivt att ha betydligt bättre saker för mig. Så jag säger väl trevlig helg redan nu, och på återseende till veckan! :)


weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0