even if you can not hear my voice, i'll be standing right beside you dear

Onsdag.
Igår åkte min baby hem och jag önskar att jag kunde säga att det var skönt med mer plats i sängen, men dessvärre så blev det bara tomt. Men jag har haft ett par underbara dagar med han här, så egentligen så ska jag väl inte klaga.

Idag efter jobbet gjorde jag en synundersökning, bara för att kolla ifall det är ett synfel som är orsaken till min huvudvärk. Men som jag trodde så såg jag bra, så nu kan vi även avskriva det. Precis som allt annat.. Om bara huvudvärken ville försvinna så skulle det ju vara toppen.

Ikväll väntar middag med brudarna, Joss som bjuder för dagen! Fram tills dess väntar bara chilltime, lite Oth och sådär.. :)


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0