i can't get you off my mind, i miss you all the time

Fredag den trettonde. Påstådd otursdag. Det har inte varit det än så länge för mig iaf. Får gärna fortsätta att inte vara det heller.
Imorgon drar serien igång igen efter juluppehållet. Var inte tänkt att jag skulle spela eftersom jag typ bara tränat på riktigt i en vecka, men nu blir det nog så att jag gör comeback ändå. Känns riktigt kul. Är ju trots allt typ två och en halv månad sedan jag senast spelade match. Det vill säga elva veckor. 77 dagar. Ja ni förstår. Det är typ en evighet sedan. Så om ni håller en tumme eller så, vore det uppskattat. Vi har ju dessutom viktiga poäng att hämta ihelgen. Väldigt viktiga poäng. Så håll en tumme för laget åtminstone!

Nu ska jag fortsätta den här sköna fredagskvällen framför tvn med min älskade mor och syster och fortsätta ladda för morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0