i don't know where i'm going, what i want

Sitter med färg i håret och tittar på gladiatorerna. Blir lite smått nostalgisk då man ser det programmet. Dom sa i början av programmet att det var åtta år sedan gladiatorerna sändes senast. Galet va åren går egentligen. Minns alla otaliga fredagskvällar tillsammans med Carro som först spenderades på badhuset och sedan Gladiatorerna efteråt med gofika. Minnen, helt klart!

I vilket fall så har då dagen spenderats i Luleå. En del shopping blev det trots allt, även fast jag inte ens behövde nåt. Varför blir det alltid då? Fick iallafall med mig en handväska, två baslinnen, en kofta och ett par skor hem. Allt utom skorna va på rea, så det var ändå helt okej. Lite typiskt mig också, gick in i väskbutiken helt bestämd på att jag skulle köpa en svart handväska (om jag hittade någon jag gillade) som jag velat ha länge, men det slutade med att jag lämnade butiken med en rosa. Blir man förvånad? Typ inte.. haha
Är annars nöjd med mina inköp för dagen. Ska se om jag kanske kan fota och lägga upp nån dag framöver!
Efter shoppingen for vi och hälsade på våra gamla grannar Max och Vivianne, ha inte träffat dom på över 10 år, men det var roligt. Åt en supergod räkmacka där till middag och fick dessutom se hockey, Modo-Luleå på tv. Viktiga poäng för Modo!

Nu ska jag se färdigt Gladiatorerna och sen ska jag skölja ur färgen, hejdå röd hårbotten!

Kommentarer
Postat av: Carrrooo

JA! Hahah jag tänkte exakt samma sak när jag bänkade mig framför programmet! Jäävlar va nostalgi :D

2012-01-08 @ 00:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0