i never thought that you would be the one to hold my heart, but you came around and you knocked me off the ground from the start

Mestadals så tycker jag bara om vintern. Men idag har det varit en riktigt trist vinterdag vädermässigt. Ett par minusgrader och snöoväder med snö som driver fram och tillbaka i blåsten. Inte kul. Bara sådär så man vill kura ihop sig inomhus och helst inte gå ut alls.
Så, denna trista vintertorsdag började med jobb och sedan åkte jag hem, kröp i min onepiece, ner under täcket och sov i 1,5h. behövligt? Oja. Sen dess har jag bara ätit och diskat och om en knapp timme bär det av till hallen för fys och is. Känns skönt med träning. Har ju inte haft någon isträning sen i måndags och det känns som jättelänge sedan. haha

Imorgon är det fredag, vilket innebär helg, efter jobbet alltså. Skönt, nanting. På lördag åker vi söderut till Övik för dubbla matcher mot MODO. Spännande. Roligt. Nervöst. Har trots allt inte varit i stan sedan studenten och inte träffat alla modobrudar sedan dess heller. Men ska bli kul att få träffa alla iallafall. Särskilt Frida! :) Dessutom kommer pappa och André ner och tittar på lördag och åtminstone mamma kommer på söndag. Så egentligen kan det ju inte bli bättre. Längtar.



weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0