i'm loving you with my whole heart

Tisdag. Ny vecka.
Helgen nere i Övik var både bra och dålig. Resultatmässigt var den dålig, men i övrigt var den mest bra. Fick träffa dom finaste modoflickorna, min far, min mor och min käraste. Plus två gamla klasskamrater. Fick ju dessutom återse fina övik och tillbringa mycket tid med alla härliga brudar i laget. Så ja, som ni hör, det var en bra helg.

Nu har två arbetsdagar avverkats av den här veckan och jag längtar nå fruktansvärt tills på fredag. Då bilar jag och syster hem till Åsele. Helgen kommer innehålla massa roliga saker, men framförallt får jag ju tillbringa några dagar tillsammans med världens finaste kille. Det viktigaste av allt. Så snälla vecka, eller dagar fram tills dess, gå fort. Tack på förhand.



weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0