something new

Måndag 9 januari 2012. Dagen då det hände. Dagen då jag blev med... IPHONE :) haha
Inhandlade alltså en Iphone 4s idag. Riktigt nöjd. Sitter och pillar för fullt. Är mycket att lära sig, väldigt mycket. Men kul är det. Helt otroligt att jag äntligen har köpt en iphone. Har ju inte bara funderat på det i typ ett år utan att ha kommit mig för. Men nu äntligen. Och med tanke på att min kära syster gjorde detsamma idag, så misstänker jag att det kommer att vara extremt sociala flickor här i lägenheten framöver. haha!
Har även inhandlat en ny bh idag. Var i stort behov av en till och lyckades faktiskt hitta en på rea. Inte för att den var direkt billig för det. Åh, önskar jag kunde köpa H&M behåar, fatta hur många fina man skulle kunna få för en som jag köper?! suck...

Nej nu ska jag fortsätta pilla på min iphone, mycket kvar att utforska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0