when i feel your arms around me, i'm home

Onsdag. Halva veckan avklarad snart. Bra. Mycket bra.
Idag har jag hittills hunnit jobba, träna, städa och tvätta. Snart ska vi börja laga mat då brudarna kommer på middag. Kan inte låta bli att känna sig sådär lite duktig, som har hunnit med så mycket idag. hehe

Annars har jag väl inte så mycket att berätta. Dog typ igår på träningen. Totalt jävla slut blev jag. Känner att jag fortfarande inte är tillbaka efter min sjukdom. Men det kanske hade varit för mycket begärt. Bara att köra på så mycket det går. Ett steg i taget liksom.

Annars är det ju bara en kväll, en dag, två nätter och i princip en bilresa kvar tills jag får träffa min älskling. Behöver väl egentligen inte säga att jag saknar han och längtar efter han, det kanske blir tjatigt. Men det är ju just det jag gör. Mer än allt annat.



weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0