why can't these feelings inside of me just go away?

Trettondan. Fredag. Fast det känns som lördag. Fastän det också typ är en söndag. Hm, ibland blir det komplicerat..
Sitter i soffan i min onepiece och myser tillsammans med syster och mor. Ikväll blir det bara soffmys framför tvn, hyrt en film har vi också gjort.
Idag har varit en seg dag, mest beroende på en väldigt tuff natt. Mest rent psykiskt. Herregud så spännande match det var. Hade en riktigt dålig magkänsla, trodde faktiskt inte att det skulle gå hela vägen. Men det gjorde det. JVM-GULD. Stort. Riktigt stort.
Med tanke på att matchen inte var slut förrän 5 så har man varit rätt så seg idag, både i huvud och kropp. Tog oss inte utanför lägenheten förrän efter 3. Blev en sväng ut på Jysk för inhandling av en spegel som ska in i lägenheten där hemma. Tog sedan en promenad till Coop och tillbaka. Skönt att få röra lite på kroppen iallafall, och behövligt.
Jo just, mamma färgade mitt hår idag också. Tänkte faktiskt göra nåt nytt och färga rött. Har tänkt på det ett tag men inte tagit mig för, men nu äntligen köpte jag färg igår och idag gjorde vi det. Men det blev ju bara fail. Det blev inte det minsta rött i själva håret, det såg lika svart/mörkbrunt ut som vanligt, förutom hårbotten och utväxten som blev alldeles röd. Lyckat. Så nu har jag köpt en ny hårfärg, den vanliga svartbruna som jag brukar köra på, så imorgon blir det ny färgning. Är nog bara att inse att det nog kräver lite mer jobb om jag ska få en annan färg än den jag har just nu, det är inte så lätt att gå från jättemörk till något annat. Får se om det blir nångång i framtiden, trivs ju faktiskt ganska bra annars med den färg jag har!

Imorgon tänker vi dra en roadtrip till Luleå, lite mellandagsrea och allmänt mys sådär. Blir nog great.

Trevlig fredagkväll och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0