daddy, i've fallen for a monster

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Men mycket har hänt på sistone och jag kan inte ens komma ihåg sista gången jag satt vid en dator. Det var nog sist jag skrev. Och blogg.se funkar ju inte på telefonen, så ja, då blir det såhär.

Sen senast så har ju i alla fall Åsele Marknad 2012 hunnit passera. Och ja, den var grym. Hann verkligen uppleva marknan i år så mycket mer än jag gjort de senaste åren. Hann med flera utgångar, äta mycket mat, handla diverse nödvändiga och onödiga saker, umgås med massa trevligt folk. Ja, helt enkelt så innehöll årets marknad allt en marknad ska innehålla. Det enda minuset var vädret som inte var det bästa, men sånt får man väl ha överseende med. Men jag måste nog ändå säga, att det nästan är tur att marknan inte är mer än en gång om året, man är rätt så sliten efteråt ;)

Efter marknan så har jag även hunnit varit en dag upp till fjället och kikat lite med pappa och andré. Efter det har jag jobbat, fyra dagar i rad. Vilket är fyra av åtta dagar i rad. Ganska tungt och slitsamt, men det blev så för att jag ska kunna vara ledig nästa helg och åka upp till Piteå för PDOL. Så det är det värt. Och som sagt, jag har ju redan gjort bort hälften, så det går ju framåt!

Och just det ja, jag har även hunnit fira 1år tillsammans med världens finaste kille! Kärlek till dig, mitt hjärta.

Ikväll blir det bara till att ta det lugnt. Tror det blir en film och lite godis med pappa och Karin. Min sambo har ju nämligen övergettt mig och åkt upp till fjället en vecka. Men å andra sidan jobbar jag ju varenda dag, heldagarn, så det var ju ganska passande. Men sen blir det bara tidig kväll, börjar ju sju imorgon igen så!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0