i'm just thinking of you, and the way you look tonight

Onsdag. Är väldigt dagavill den här veckan, det vill liksom inte riktigt gå ihop i mitt huvud vilken dag det är. Men det kanske blir så när man jobbat hela helgen och sen är ledig, det blir som fel helt enkelt.
I vilket fall så blev det bara en ledig dag, då jag blev inringd och fick jobba kväll igår. Dessutom är det kvällsturen idag också, så två kvällar i rad. Det känns också fel och bidrar till dagavillheten. Hm, undrar om det ens är ett ord? Aja, skit samma.
Så det har blivit förmiddagsträning nu både igår och idag. Skadan i rumpan känns bättre och bättre och idag kunde jag nästan köra för fullt i gymmet. Me like! Igårkväll blev det filmmys med far och syster, det var inte igår! Jordgubbar och glass och filmen "footloose". En bra film, inte världsbra, men bra :)

Har ganska nyss käkat lunch, mannagrynsgröt och ett stekt ägg, mummma, och snart ska jag dra iväg på jobbet.

Förövrigt så känns det lite mer som sommar nu, lite varmare och lite mer sol. Det gillas starkt. Speciellt då det bara är typ en vecka kvar till marknan! Åh, det ska bli så sjukt kul! Hoppas bara på grymt väder!

Annars så vill jag bara gratulera min älskling som klarade MC-kortet idag, samt världens bästa Anna som klarade körkortet idag! GRATTTIISS! :)


Kommentarer
Postat av: anna :)

HIHI TAACK BÄSTA DU! :D

2012-07-07 @ 14:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0