jag är lyckligare nu

Önskar att jag hade kunnat komma med ett spektakulärt intressant och spännande inlägg. Men jag måste tyvärr göra er besvikna. Det kommer inget sådant.
Har jobbat som vanligt idag, 7-17. Har varit en ovanligt hektisk dag idag, framförallt för att vara helg. Men tiden går ju åtminstone fortare då, så jag klagar inte!
Nu har jag avverkat 5 av 8 dagar. Så endast 25 timmars jobb kvar. Fan, det kommer nog gå det här ändå! ;)

Skulle träna idag direkt jag slutat jobba. For på gymmet, värmde upp och började köra men avbröt ganska snabbt. Har haft ont i halsen och huvudet under dan, och kände direkt att kroppen inte kändes pigg när jag började träna. Så vilar idag och håller alla tummar för att jag kan träna imorgon istället!

Nu ska jag njuta av kvällen; lägga mig i soffan och se tv och läsa en bok och sen ska jag sova tiidigt. Fan, va skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0