vi kan ta oss härifrån, om du vill

Måndag och jobbarhelgen är avklarad. Skönt. Hann förutom jobb ihelgen även med en trevlig stund hos Therese och Fredrik på lördagkväll samt en myskväll tillsammans med min baby igår. Behövligt. Det har varit väldigt regnigt och tråkigt väder hela helgen, så egentligen var det ju perfekt att jobba!

Idag på min lediga dag har jag inte gjort mycket vettigt alls. Tog sovmorgon, gick ut på en promenad, surrade en stund med mamma och syster. Sen har jag varit hos pappa, käkat lunch, hunnit sitta ute i solen ungefär en timme och läst lite bok. Nu har jag fixat käk och andré kom precis hem så vi ska sätta oss och äta nu. Ikväll blir det ett pass på gymmet, får se om min skadade rumpa vill köra ben eller om det blir ett överkropps/bålpass. Hopppas på det förstnämnda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0