we're gonna save the world tonight

Marknadsveckan är i full gång och det känns så jävla bra. Det ska bli en sjukt rolig vecka och jag är astaggad!

En snabb uppdatering av dom senaste dagarna. Fredag jobbade jag till 5, sen gjorde jag och andré gomiddag innan det blev en tur på motorcykeln, glass och jordgubbar hos pappa och slutligen en stund i soffan. Lördagmorgon drog vi iväg till Lycksele på folkrace, 2 dagars. Så lördag och söndag spenderades på folkracebanan i Lycksele, vilket resulterade i en andraplats för andré, kul! När vi kommit hem i söndags blev det tacopajmiddag hos mamma och helgen avslutades sedan med en myskväll i soffan med min baby. Igår städade och tvättade vi hela förmiddagen och sen åkte vi till Vilhelmina. Hann hälsa på Andrés mormor&morfar, Andrés pappa och så min egen mormor, som var anledningen till att vi åkte dit. Hon fyller nämligen 93år imorgon, men eftersom jag jobbade så grattade vi henne redan igår. Efter hemfärd och en snabb middag drog jag på gymmet och körde ett hårt pass. Dagen avslutades sedan i soffan framför Wallander med världens bästa kille.
Idag har jag handlat, sprungit och jobbat kväll.

Kommer mest troligt inte att uppdatera så väldigt mycket mer den här veckan. Men så här är det tänkt att resten av veckan ska se ut iaf; imorgon, jobb 7-17 och sen utgång! torsdag, sova och sen jobb 13-21. Fredag, jobb 7-17 och sen utång! Och sen är jag ledig lördag och söndag så då blir det marknadskik och såklart ännu mera utgång. Kommer som sagt bli så grymt kul. Hoppas bara vädret blir hyffsat så blir det så mycket roligare.

Nej, nu ska jag he mig i säng och ladda för jobb och massa roligheter.
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0