you are what i need

Torsdag och min lediga dag är snart slut. Har inte gjort alltför mycket idag, men det är ganska skönt det med. Tog först en rejäl sovmorgon med min baby imorse, tror inte vi tog oss upp ur sängen förrän halv 12 eller nåt. Det är bara så himla skönt att för en gångs skull kunna ligga och dra sig och inte känna brådska för nåt! Har sedan bara ätit lunch, packat, tränat, ätit middag och sen hjälpt andré att packa. Har även hunnit hälsa på både mamma och pappa en sväng. Ska snart börja bege mig i säng, imorgon väntar jobb 7-12 innan jag och sis drar norrut, destination Piteååå. Ska bli sjukt roligt. Hoppas bara vädret är med oss! På söndag någongång återvänder vi då hem hit till Åsele och sen på måndag åker jag och andré upp till fjälls några dagar. Är nämligen ledig mån-ons också, så det blir som en minisemester. Är även hans sista semestervecka nästa vecka, så det blir kul att hinna göra nånting tillsammans iaf! Finns ju därför också en risk att det inte blir någon uppdatering här på ett tag då med andra ord, särskilt som inte blogg.se-appen inte vill fungera. Men vet ni vad, jag tror ni överlever! ;) hehe, skämt och sido!

Nu ska jag mysa med min kärlek. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0