24juni

Här har det varit stiltje ett tag, men jag har inte haft tid för bloggen senaste veckan!
Helgen i Piteå blev bra, riktigt bra. Ett par hårda träningspass med brudarna i laget och sen utgång på lördagkväll tillsammans med Emme och Sara, som förutom regnet som förstörde slutet, var riktigt kul!
Veckan har bestått av jobb och träning. Eller iaf till i torsdags. Sen har det ju faktiskt varit midsommar i helgen! En helg som har inneburit två heldagar på folkracebanan, först i Åsele fredag och sen Vilhelmina lördag. Vädret har varit helt underbart, vilket förstås innebär att moi har bränt sig, som vanligt. Ni som känner mig vet att det inte är första gången. Men jag har lite svårt att lära mig det där. Min kära far brukar säga att jag är alldeles för tjurig och bänn. Och ja, han har nog lite rätt i det kanske..
Fredagskväll bjöd på festligheter också. Började med grillmiddag hos therese och fredrik, var ju underbart väder så vi satt ute på balkongen och åt, fantastiskt härligt! Resten av kvällen spenderades sen hos knibbe med diverse folk, många var vi iaf. Kvällen var lite upp och ner, men innan slutet så måste jag väl ändå säga att det blev helt okej. Tack vare att man har underbara vänner omkring sig!

Gårdagskvällen blev bara lugn, soffmys med min baby, var rätt slut på efter en lång dag på banan i Vilhelmina och inte alltför många timmars sömn natten innan. Slutade med att jag däckade i soffan och andré bar mig till sängen där jag sov vidare till typ 12 idag! Haha

Idag har jag tränat, handlat och tvättat. Dagen har gått fort och ikväll blir det tidig kväll. En tuff jobb och träningsvecka väntar. 6dagars jobb, jobbar mån-ons och sen fre-sön. Så ikväll blir det batteriladdning i soffan som gäller!

På återseende!

Bilderna är från middan i fredags, grillat kött med potatissallad & sallad och sen jordgubbar, glass och chokladsås till efterrätt :) också gogrogg såklart ;)


Kommentarer
Postat av: william

god mat:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Rumpelstiltskin´s Daughter" Modellbilder som jag har tagit:)

2012-06-24 @ 20:48:55
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0