godmorgon världen, vilken underbar dag!

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men har liksom inte haft tid för bloggen, inte orkat ta mig tid.
Aja, ny vecka och jobb på fotbollsskolan är det som står på schemat just nu. Gruvade mig lite innan det drog igång, men det försvann nästan direkt då vi börjat. Nu känns det bara roligt, och ungarna är ju så himla härliga! Så nu är två av fem dagar avklarade.

Slutet av förra veckan bestod mestadels av jobb och träning, men även lite mys med film och karra osv. Bra dagar!

Idag när jag cyklade hem efter fotbollsskolan och efter att också ha sprungit dagens intervaller så fick jag världens sommarkänslor, och värsta lyckokänslorna också. Allt kändes bara så bra. Då började jag sjunga på Jimmy Jansson's "Godmorgon världen". Orden "Vilken underbar dag" stämde liksom bara så himla bra överens med hur det kändes just då.

Sen måste jag bara tipsa om dagens roligaste. Många har säkert sett det redan, då det är lagt upp massa på facebook. Men seriöst, det tåls att se igen. Så jävla skön gumma alltså!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14964136.ab

Sjukt roligt!



det här var också två ganska roliga bilder, fast från turkiet då som ni kanske förstår!
vill ni se fler bilder än jag lyckas lägga upp här, så har karin lagt upp ett helt album på sin facebook, där kan ni ju gå in och kika! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0