i just wanna know your name

Torsdag och min lediga dag denna vecka. Har verkligen inte gjort mycket nytta idag, men det är så himla skönt att inte behöva göra så mycket heller. Bara kunna va ledig och njuta en dag. Tog sovmorgon till 9 imorse, sen gick jag ut på en liten promenad innan frukosten. Sen har jag bara ätit lunch, varit hos pappa och sen har jag även varit och hälsat på farmor en sväng. Ska snart fixa käk tillsammans med pappa, tacos står på menyn idag. Mumma! Sen blir det ett pass på gymmet ikväll tillsammans med sis innan det blir fika och lite Skilda Världar hos mami. Helt klart en bra ledigdag!


tänkte bara säga att jag har världens bästa mamma!
och att jag saknar värmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0