jag är en jävel på kärlek

Jag är hemma igen och jag lever!
Hade en helt undebar vecka i Marmaris, Turkiet, som helst av allt aldrig skulle ha tagit slut. Vi hade kanonbra väder hela veckan, strålande sol och varmt som tusan. Vi solade i massor, läste böcker, åt mängder av god mat, gick promenader längs den fina strandpromenaden, gymade ett par gånger, tog massvis med kort, tog ett turkiskt bad (hamam) med massage m.m, handlade lite diverse saker, åkte något som kallades för flyfish (kommer bilder framöver) och mycket mer. Kan som sagt sammanfattas som en helt underbar och fantastisk vecka!

Tänkte först lägga upp en massa bilder, men så ångrade jag mig. Mest för att jag är lat, men sen också för att istället dra ut lite på det. Lägga upp bilder eftersom, framförallt eftersom jag är så dålig på att lägga upp bilder annars!

Dom här tre första dagarna på hemmaplan har inte varit så speciellt spännande. Måndag blev väldigt lugn, då man var rätt slut på efter resan hem. Men körde ett pass på gymmet iallafall som resulterade i grym träningsvärk! Igår blev jag väckt och inringd på jobb, så det var bara att springa upp ur sängen och iväg. Nästan iaf. Så jag jobbade halvdag, åt lunch, sprang intervaller, tvättade, lagade mat och sen var jag även med andré en sväng på verkstan innan det blev soffläge. Idag tog jag riktig sovmorgon, ända till 11. Var riktigt välbehövligt kan jag lova! Sen var jag ett par timmar på hembygdsområdet och kollade på lite nationaldagsfirande, blandat sol och regn. Hade gärnat skippat regnet! Sen blev det ett gympass, käk hos pappa och sen var jag iväg och lirade lite boll med ett par grabbar. Roligt att göra nåt annat för ovanlighetens skull! :) Nu ligger jag här i soffan, ströser lite på en film på 3an som jag inte riktigt engagerat mig i så noga än. Kanske ska göra det nu, när pausen är slut vill säga.

Imorgon väntar intervallträning på förmiddagen och sen kvällsjobb, blir nog bra!


Promenad första dagen för att kolla in omgivningarna lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0