you can bring your girlfriend and meet me at the hotelroom

Ligger i sängen och tänkte att jag kunde skriva några rader från mobilen. En lång arbetsdag är gjord, var grymt jobbigt att kliva upp imorse, men dagen i övrigt gick fort, hade mycket att göra och det gillas! Åt sedan en mycket god fiskmiddag hos min mamma och sprang efter det ett jobbigt intervallpass med min träningskompis aka syster. Mycket skönt efteråt, såklart. Dock var det helt fruktansvärt mycket mygg och andra diverse äckliga sommarplågor på lappvallen, så det var ju tur man skulle springa och inte stå still!
Efter löpningen blev det fika och mys med sis, innan jag gick in i duschen och sen vidare hit till sängen. Nu ska jag alldeles strax stänga ögonen, imorgon väntar en likadan dag, jobb och träning!
Godnatt!

Bilden är från helgen i Piteå. Karin och Emme på Emmes balkong. Fina flickor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0