don't worry, be happy

Torsdag. 15mars. The big day is here. Om ganska precis 3timmar släpps pucken i LF Arena. MSSK-AIK, kvartsfinal 1. Galet. Har nog faktiskt inte riktigt förstått att det är så nära nu, för jag har inte hunnit börja bli nervös ännu. Men det kommer. Garanterat kommer det komma. Men kul ska det iallafall bli. Sjukt roligt.

Sista dagen på jobbet idag också. Som sagt, blandade känslor. Kommer sakna folket där, men inte direkt själva jobbet i sig. Men som tur är finns ju människorna kvar, även om man inte längre jobbar där! I vilket fall så bjöd Anki på smörgåstårta för att vi ska sluta och det blev allmänt också lite kramkalas när vi skulle gå..

Imorse när jag klev upp och tittade ut, fick jag en smärre chock. Flera minusgrader och mindre snöstorm. PANG bara så försvann ju vårkänslorna lika snabbt som en sten sjunker i vatten. Suck liksom. Meeen, när vi slutat jobba och skulle fara hem, så var himlen blå och solen sken och det var varmare igen. Så det fick bli en liten kort prommis innan middagen, det gjorde definitivt så att humöret steg, toppen!

Annars så är det 8månader idag tillsammans med min älskling, massa kärlek till dig!

Nu är det inte länge kvar tills det är dags att åka iväg på hallen. Som vanligt så hoppas jag ni håller en tumme extra för oss ikväll, vi ska göra allt vi kan och lite till för att vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0