för det var du som fick min fallskärm att vecklas ut

Onsdag!

Gårdagen började tidigt. Upp kl7 för att tvätta. Det gäller att ha lite självdisiplin när man är arbetslös! hehe
Sen blev det bakning för fulla muggar, bakade två långpannor som ska till försäljning på matchen imorgon, samt en kladdkaka. Fick dagens lärdom när vi åkte för att handla en snabbis runt 11. "Då lär det ju vara hur lugnt som helst, knappast nå mycket folk som handlar då, så det kommer gå fort!" Tji fick vi. Först kunde vi knappt få en parkering och sen var det milslånga köer till kassorna. Och hela affärn var typ full av pensionärer. Haha, det var helt stört.
I vilket fall så blev det även en sväng på hallen för att köra rehab för min del. Träning som vanligt igårkväll och efter det så for vi till Emme och såg två sista perioderna av MODO-SAIK. Och såg SAIK avancera till semifinal, sweet! :)

Idag blev det också tidig uppstigning, eftersom vi inte hann tvätta klart allt igår så gjorde vi klart idag. Sedan åkte vi till jobbet (fd.) och bjöd på kladdkaka och grädde och surrade massa. Var där i ca 1,5h och det var lika trevligt som vanligt :) kladdkakan blev supergod och gick åt direkt!
Sen har vi varit på hallen och kört rehab, gått på stan där jag faktiskt köpte en silverklocka på Guldfynd. Eller jag hade presentkort där som jag fått från mormor, så det var perfekt :) Sen delade vi ut lite reklam om matchen imorgon och sen har det bara chillats i läggan.
Ikväll är det träning som vanligt. Sista träningen inför semifinalen. GALET. Men kul ska det bli. Helt fantastiskt roligt! :)

Nu ska jag gå och fixa lite käk.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0