i won't let you go

Snabbt om gårdagen. Jobbade till ett, sedan hämtade andré mig. Vi for på stan, han köpte en ny telefon, så nu är han också med iphone (kors i taket!!! ;) haha) sen fikade vi och sådär, mysigt va det iaf :) Sen var det ju träning igårkväll som vanligt.
Idag har jag jobbat som vanligt, städat och tvättat och varit till sjukgymnasten. Snart ska jag och hjärtat åka på affärn och handla lite till middagen. Blir en myskväll bara vi två ikväll. Karin far på middag med brudarna. Skulle gärna gjort det jag med, men det går ju inte att vara på två ställen samtidigt! Men en myskväll med min kärlek säger jag ju aldrig nej till :)

Imorgonbitti kl 7 ska jag och Karin på frukostmöte. Det är ju internationella kvinnodagen imorgon, och då skulle det va nåt möte med folk från hela stan som skulle samlas och damhockeyn var inbjuden. Så då var någon tvungen att komma dit och representera laget, så då ställer jag och Karin upp! (oväntat...)

Nej men hörreni, trevlig onsdagkväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0