i'll be there for you

Söndag. Slut på en underbar helg och en fantastiskt bra vecka. Min kärlek har åkt hem så nu är det tomt. Alldeles för tomt. Men nio underbara dagar har jag fått haft han här och det har varit hur bra som helst. Nu är det dock inte länge kvar tills jag får vara med han hela tiden. Åh, som jag längtar.

Helgen har innehållit mycket mys, sovmornar, god mat, film, melodifestivalen, SAIK-vinst igår, skidskyttetittande idag. Har väl egentligen inte gjort alltför mycket faktiskt, men jag har fått umgås med två av mina absoluta favoriter, vilket har gjort det till en kanon helg.

Imorgon är det måndag och ny vecka. Men inte vilken vecka som helst, utan slutspelsvecka. På torsdag smäller det, årets viktigaste match. Kvartsfinal 1 mot AIK. Spännande. Roligt. Nervöst. Ja, dom flesta känslorna kommer nog att komma fram då. Fram tills dess är det maximal uppladdning som gäller. Med start nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0