remember me tonight, when you're asleep

Måndag. Och ännu en slutspelsvecka har börjat. Underbart!

Efter ett par timmar i Sthlm city igår så fick jag iallafall med mig en tröja, ett linne och två par trosor från Gina :) alltid kul att kunna passa på och shoppa lite när man väl är i storstan, det händer ju inte så ofta!
Sen så åkte vi vidare till Arlanda, hängde där, käkade och klev tillsist ombord på planet. Väl hemma så hade klockan hunnit springa iväg rätt så mycket, tror den var över halv ett innan jag lagt mig i sängen och jag var då iallafall sjukt trött. Det blev en enormt lång dag, en väldigt lång helg också för den delen. Men rolig såklart!!

Imorse tog vi sovmorgon, Karin väckte mig typ kvart över tio (smart som man är så glömde jag ställa väckarn-tur man har syster!) sen käkade vi frukost och for iväg på stan en sväng. Shoppade faktiskt ännu lite mer idag, haha. En t-shirt på Gina och en tröja på Cubus :) Får se om jag är hurtig nog att lägga upp bilder senare i veckan, lovar dock inget!
Sen käkade vi lunch, for iväg på hallen och friåkte lite och sen körde jag rehab i gymmet. Nu jävlar ska min hälsena bli bra, så jag kan börja springa och spela fotboll!
En sväng förbi affärn och sen middag. Snart bär det av på hallen för träning.

Som jag berättat tidigare så jobbar vi ju alltså inget mer just nu, vilket innebär att dagarna kommer att fyllas av lite andra saker. Men det handlar ju inte om alltför många dagar, så det ska nog lösa sig.

Annars så fick vi också veta kvartsfinalmotståndare idag, det blir Brynäs, dom valde oss. Inte så oväntat. Kommer bli tufft, men roligt! Och det börjar på torsdag kl19 - LF Arena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0