they don't really care about us

Fredag. Helg. Woonderbart.
Sitter just nu och ser på the voice tillsammans med världens bästa syster och världens bästa kille. Onepiecen är på. Mysstämningen är på topp. En fredagskväll i dess bästa form.
Dagen har bestått av jobb, lunch med min baby, sjukgymnasten, gymmet, affärn, tacosmiddag, dusch och sen soffmys nu. En bra fredag i Piteå med dom bästa jag har.

Imorgon tar vi bilen ner till Skellefteå för SM-kvartsfinal numero one. SAIK-MODO. Ska bli grymt kul! Annars så har vi väl inga speciella planer för helgen, mest bara njuta och umgås och ta vara på tiden :)

Något annat nytt som jag inte har berättat om är att jag fått ett nytt jobb hemma i Åsele. Dom har haft platser ute och sökt folk till brandkårn, så jag sökte tidigare i år. Tidigare i veckan fick jag reda på att jag blivit antagen. Och efter lite funderingar och sådär, så har jag bestämt mig för att tacka ja. Det känns otroligt roligt och spännande faktiskt :)

Nej, nu började the voice igen!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0