you're my inspiration

Sitter just nu i bussen påväg hem. En lång resa har vi framför oss, trots att vi redan lagt en del av den bakom oss. Passerar snart Härnösand, och det har mörknat ute. I mitt huvud snurrar många tankar. Många olika känslor brottas om att ta plats. Just nu vet jag inte om jag kan skriva ner i ord hur det känns. Den här hockeysäsongen fick sitt slut idag. En hockeykärriär kanske tog slut idag. Min hockeykärriär. Som sagt, många tankar, många känslor. Men just nu varken orkar eller vill jag reda ut dom. Just nu kan dom få vara i sitt kaos. Återkommer mest troligt imorgon. Kanske med en sammanfattning av säsongen. Av det här kapitlet av mitt liv. Då har jag hunnit smälta det lite. Hunnit sortera. Hunnit tänka efter. Hunnit känna efter. Men just för tillfället låter jag det vara som det är. Jag skjuter det på morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0