do you kiss on the first date? 'cause i do, 'cause i do

Sitter i soffan med min baby, i varsin morgonrock. Mysigt.
Blev inte en ledigdag idag om jag trodde. Blev istället roddintervaller på förmiddagen och jobb 13-21. Skönt att få jobba igen. Skönt att träna. Dock jävulskt jobbigt såklart. Men skönt efteråt.
Jobbdagen har gått rätt fort faktiskt. Och det är ju alltid ett plus!

Och vädret, ja det bara fortsätter att vara precis lika tråkigt hela tiden. När är det dags för sommaren att komma? Tycker dom här vädermänniskorna säger nästan varenda dag att det ska bli fint och soligt och varmare osv, men ändå så fortsätter det att vara kallt och regnigt.. Ska verkligen bli helt underbart att få komma bort till värmen en vecka!

Nej, nu ska jag börja he mig i säng tror jag. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0