for a smile, they can share the night

Torsdag. Solen skiner ute. Lite sommarkänsla börjar komma. Fastän det regnade hela dagen igår och även imorse. Men nu skiner solen och det är helt underbart ute. Och det är det som räknas.

Igår spenderade jag 5 hela timmar hos frisören. Hade nämligen fått för mig att prova nåt nytt med mitt hår. Så så blev det. Beställde tid i måndags och igår var jag där. Här kommer lite före och efter bilder;


FÖRE


EFTER
(Den andra bilden ville inte vända på sig, så den får va sådär.. Får ta fler bilder och visa en annan dag!)

Helt klart lite annorlunda. Kommer nog att ta ett tag att vänja sig. Men det känns kul med något nytt!

Idag har jag solat, först i solariet och sedan på mammas balkong. Underbart!

Nu ska jag förbi mamma en sväng, sen är det boxning som gäller!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vars var du och färgade håret? :)

2012-05-15 @ 20:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0