give me a call, i miss you, you know that i really do

Sitter i Umeå hos anton just nu. Benen och huvudet är rätt så slut på efter en hel dag på stan.
Har iallafall köpt en del grejor på stan idag. Köpte en jumpsuit på H&M, en t-shirt och ett linne på Monki och en hårtork och en plattång på Åhléns. Är nöjd över mina inköp. Hade tänkt köpa lite sommarkläder, och det hittade jag ju. Plattången och hårtorken var det 50% rabatt på, så det blev lite av ett impulsköp, men det kunde ju knappast ha blivit bättre. Så jag är nöjd.
Nu är det vila en stund till, få i oss lite middag och sen drar vi iväg på fotbollen. Matchen börjar 19.20, så det kommer bli sent innan vi är hemma. Och dessutom har jag fått jobb imorgon, 7-13. Puh, blir inte många timmars sömn, men det är ju självförvållat så man ska väl inte klaga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0