hey, i just met you, and this is crazy, but here's my number, so call me maybe

Fredag. Klev upp tidigt imorse, då jag bokat tvättid. Hade tänkt lägga mig igen, men kände mig rätt pigg så tog på mig lite kläder och gick ut på en liten prommis istället. Riktigt skönt var det ute! Sen käkade jag frukost i lugn och ro. Sen har jag städat, hela lägenheten. Grundligt. Tog sin tid, men skönt känns det såhär efteråt. Och fint blev det. Behövligt. Sen har jag käkat lunch och surrat lite med Karin. Ska snart dra iväg på gymmet och träna.

Helgen fick ändrade planer, då dom ringde och frågade om jag kunde jobba ihelgen. Hade egentligen tänkt följa André till Umeå imorgon, men det blir ju inte av då. Ska jobba 7-16.30 imorgon och delad tur på söndag. Men det känns bra, har ju bara jobbat en dag hittills den här veckan, så ska bli kul att få jobba mer. Så ikväll blir det nog inte så mycket heller. Käk först hos pappa, sen är det ju hockey ikväll såklart!


Nu är vi inte längre black and white. Just white ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0