i will give you everything i have

Sitter i soffan och ska snart bege mig i säng. Har ätit en tallrik med mango&kiwi. Unnade mig även en bit mörk choklad. Mummma.

Morgonprommis, frukost, handla, fixat med ansökningsblanketter till facket, ätit lunch, hälsat på farmor, gymmat & sprungit intervaller, gjort middag och ätit den, varit på möte inför fotbollsskolan samt hunnit träffa Therese & Emma och surrat med dom en stund. Ja, det är så min onsdag har sett ut. Fick även ett sms om att passen har kommit. Så mamma ska hämta dom i Vilhelmina på fredag. Kom ju i god tid, jag menar 3 dagar innan avresa är ju hur lugnt som helst ;) hehe.....

Annars så tittade ju solen fram i eftermiddag. Och hur underbart var inte det? Typ hur underbart som helst! Har som sagt att jag hoppas på att få stoppa undan vinterjackan när vi kommer hem från resan (vi är då inne i juni månad....) men vem vet, nu kanske jag inte behöver använda den dom här sista dagarna heller. Hoppashoppas! haha

Nej, nu ska jag gå och sussa. Min baby kom ganska nyss hem från Lycksele, så nu har jag sällskap också :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0