livet på en pinne. jaa, det är ju också en rubrik?

Onsdag. 16 maj. Dagarna rullar på. Tiden rullar på. Trivs rätt bra med tillvaron just nu. Kände bara att jag ville dela med mig av det.

Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt. Klev upp rätt tidigt, fastän jag varit ledig. Gick ut på en prommis. Käkade frukost och for sen på gymmet. Dusch, lunch och sen en trip till Vilhelmina. Orsaken till det är egentligen lite pinsam, men ett besök på polisstationen iallafall. Sen en snabbvisit hos Andrés mamma för att hämta ett par skor och sen även ett besök hos mormor, där vi även fick träffa morbor Sten och det var inte igår. Kul!
Hem, middag och sen har kvällen spenderats hos min mami. Ett flertar avsnitt Skilda Världar har hunnits med och lite fika på det såklart. Väldigt mysigt, som alltid!

Felicia, svar på din fråga ska du såklart få! Jag gick till Maryse, hon är väldigt bra tycker jag :)

Nu börjar det bli dags för sängen, känner mig riktigt trött. Godnatt!

Hade tänkt ladda upp nån bild, men hittade ingen som passade. Äsch, det får bli ett vanligt tråktextinlägg, som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0