nobody's gonna tell me i can't

Fredag, underbara fredag.
Har ganska nyss ätit lunch och ska snart bege mig iväg på affärn för att handla inför middagen.
Har även hunnit med en morgonprommis, tvättat lite samt packat det mesta inför resan. Plus invigt våran balkong, även om det var väldigt sparsamt med sol idag.

Igår var en helt underbart härlig dag. Började med att tvätta pappas bil, sen blev det handling, lunch, stek i solen och sen gymmet. Lyxade sedan med en isglass innan jag duschade, lagade mat och for och jobbade kväll. Efter jag jobbat klart for jag till André på verkstan och hjälpte han lite där också. Att sedan kunna cykla hem i t-shirt klockan 10 på kvällen, det var grymt skönt!

Måste bara säga att när jag klev ut igårmorse, då var det som att man var någon annanstans helt plötsligt. Det var alldeles varmt i luften, solen sken och det kändes verkligen som sommar. UNDERBART. Verkligen helt underbart.

Nej, nu ska jag ta och röra på röven.
Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0