so let's set the world on fire, we can burn brighter than the sun

Har verkligen dålig inspiration för bloggen just nu. Det är därför inläggen kommer med lite längre mellanrum än vanligt.

I vilket fall så var helgen i Piteå bra. Tester, middag och medaljutdelning med laget, lite film med några brudar och sådär. Största misstaget var att vi glömde nycklarna till lägenheten. Det löste sig genom en bevakningsfirma som kunde komma och låsa upp, dock hade det ju varit betydligt billigare att ta med nyckeln själv, men det är sånt som händer. Som tur var så hade vi ju iallafall extranyckeln kvar där, så när vi väl kommit in i lägenheten en gång så var det lugnt.

Annars så har Andrés födelsedag samt Valborg hunnit passerat. Valborg bestod av middag med ett par bra brudar samt lite festligheter. Jag tog det lugnt, men hade kul ändå!
Jag har även jobbat två dagar den här veckan. Hoppas ju såklart på att det blir fler dagar, men vi märker väl!

Förövrigt så körde vi det nya gympasset vi fått till barmarksträningen för första gången i måndags. Och seriöst, jag har nog aldrig haft sån fruktansvärd träningsvärk i hela mitt liv. Kunde knappt gå i tisdags, och igår var det knappt bättre. Idag börjar det släppa lite grand, som tur är. För imorgon är det dags att köra passet igen. Puh.. Men som man brukar säga, det ska ju kännas att man lever! ;)

Idag händer det väl inte alltför mycket spännande, har varit ute på en promenad och varit på gymmet och kört rehab. I eftermiddag ska jag följa farmor till tandläkaren och ikväll är det boxning som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0