somebody that i used to know

Söndag kväll och den här jobbarhelgen är slut. Skönt. Är rätt så trött, framförallt i huvudet. Speciellt efter den här dagen. Det är jobbigt att gå delad tur, man börjar 7 på morgonen och slutar 9 på kvällen. Därimellan så är man ledig mellan halv tolv och halv fyra. Det blir som en lång dag. Hann dock köra ett konditionspass på gymmet samt äta go'maten hos mamma där mitt i dan.

Igårkväll var vi på brandstation och bastade och bubblade och såg hockey. Resterande i sällskapet förtärde även en del alkoholhaltiga drycker, men det blev inget sånt för mig eftersom jag skulle jobba idag. Blev även en rätt så tidig kväll för min del, men jag hann ha riktigt trevligt ändå! :)

Just nu är Therese påväg till Turkiet. Fan så najs! Men det innebär också att om exakt två veckor så befinner även jag mig därnere! Fy fan så skönt det ska bli. Helt underbart.

Ska nog snart dra mig i säng, är riktigt trött. Och imorgon får jag sova ut. Ååååh, så underbart fantastiskt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0