baby please, come home to me

Ytterligare en dryg vecka har passerat och uppdateringen här är sämre än någonsin.
Den gågna veckan var upp och ner, jobbade endast 1 o 1/2 dag sen var jag sjuk och låg hemma. Vilket i sin tur resulterade i att vi begav oss hemåt en dag tidigare, alltså redan torsdag mitt i dan eftersom även min kära syster var krasslig och inte heller kunde varken jobba eller träna. Och efter den längsta och jobbigaste bilfärden hem någonsin (superdåligt före!) så anlände vi alltså i älskade Åsele torsdageftermiddag. Så hela långa helgen spenderades på hemmaplan med dom människor jag älskar mest, helt underbart. Återvände hit till Piteå igår igen. Idag har jag jobbat och tränat och ikväll gör jag comeback på isen igen. Ska bli grymt roligt. Lite nervöst också, måste jag erkänna. Men det ska väl förhoppningsvis gå bra. Ni får gärna hålla alla tummar ni har för att det inte ska bli något bakslag. Hoppashoppashoppas.

Kommentarer
Postat av: Therese

de var så skönt att ses, även om det bara va en liten stund! <3

2012-11-08 @ 22:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0