come a little closer, closer to me

Dagarna rullar på och snart är det helg igen, skönt.
Jobbet flyter på bra, det är roligt och jag känner mig som nöjd. Jobbar ju i och för sig bara halvdagar men det är helt lagom för mig. Då kan jag och Karin fara och träna extra på eftermiddagarna, det är perfekt.
Har kunnat träna på riktigt bra den här veckan också, så det känns superskönt. Har ju kört två pass på is hittills och ikväll blir det tredje. Det har känts både bra och dåligt. Superkul har det verkligen varit och sjukt jobbigt, men jag har fått lite ont. Men vi ser väl hur det går, om det blir bättre eller inte, det får tiden utvisa. Bara att hålla tummarna!
Igår var det onsdagsmiddag här hos oss i läggan. Vi bjöd på en kycklinggryta/gratäng variant med pasta som är sjuuukt god. Tror faktiskt alla tyckte det också. Sen till efterrätt tvärbakade vi en blåbär/hallonpaj med vaniljsås till. Riktigt mumma! :) Och sällskapet är ju som vanligt toppen, så det blev en mycket lyckad kväll. :)
 
Nu ska vi strax dra iväg till hallen. Vi har städvecka den här veckan så det blir till att städa omklädningsrummet nu innan träningen, bra tajmat av mig där att komma tillbaka rakt in i städveckan.. haha
 
Tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0